Trīs veidi, kā prezentēt darba devēja tēlu

10/04/2014

Publikācijas autore: Linda Tīruma, "Eiro Personāls" komunikāciju speciāliste

 

Darba devēja tēls (employment branding), tāpat kā uzņēmuma zīmols, tiek asociēts ar uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem. Vienīgā atšķirība ir tāda, ka darba devēja tēls ir domāts darbinieku iesaistei un potenciālo darbinieku uzrunāšanai. Ja uzņēmums nepareizi vai neveiksmīgi komunicē savu darba devēja tēlu, pastāv risks, ka darbinieki un darba devējs būs gluži atšķirīgās domās attiecībā uz to, kur viņi pavada darba stundas. Tādēļ šoreiz – par trīs galvenajiem raksturlielumiem darba devēja tēla prezentēšanā.

 

Vienota stratēģija

 

Vairums uzņēmumu izplata savu darba devēja tēlu sociālajos tīklos, uzņēmuma mājaslapā, medijos un citās tamlīdzīgās vietnēs.

Neatkarīgi no kanāla, ir nepieciešams atbilstošs saturs, ko tajā komunicējam. Satura stratēģija ir svarīga, lai uzņēmumam veidotos sekotāju loks, un pasniegtajai informācijai ir jābūt uzticamai, caurspīdīgai un paļāvību rosinošai. Uzņēmumam jāsniedz informācija, kas ir svarīga publikai, kuru tas vēlas sasniegt.

 

Darbinieki - darba devēja tēla atspoguļotāji

 

Vislabāk darba devēja tēlu var atspoguļot tie, kas ar to saskaras ikdienā – tātad nevis reklāmu modeļi vai tamlīdzīgas personas, bet gan darbinieki. Ļaujiet darbiniekiem stāstīt savus stāstus par darbu uzņēmumā! Publicējiet tos. Kad viņi sāka strādāt? Kādēļ viņi vēl arvien šeit strādā? Kas šajā darba vietā ir pats labākais? Šie jautājumi sniegs vērtīgu informāciju ne tikai citiem esošajiem vai potenciālajiem darbiniekiem, bet arī pašam darba devējam – par to, kā iekšējie uzņēmuma cilvēki saredz darba vietu, kurā strādā.

 

Ļaujiet darbiniekiem veidot savus individuālos zīmolus

 

Darba devēja tēls ir veidots no individuāliem darbiniekiem, kas katrs ir personība. Mets Katss (Matt Cutts) no Google ir šī apgalvojuma perfekts piemērs – viņš izveidoja iespaidīgu individuālo zīmolu kā SEO guru, bet vienlaikus kā darbinieks stiprināja Google popularitāti un kļuva par šī globālā uzņēmuma vienu no atpazīstamākajām „sejām”. Jo pazīstamāki kļūs uzņēmuma darbinieki, jo veiksmīgāk veidosies komunikācija starp viņiem un klientu.

Please reload

Līdzīgas publikācijas

Kā kļūt par iekārojamu darba devēju?

April 9, 2014

1/1
Please reload

Jaunākās publikācijas
Please reload

Atslēgas vārdi
Please reload