Žūrijas loceklis Toms Jurjevs: "Jebkurš un jebkurā brīdī var izteikt savu viedokli un darīt to zināmu lielai sabiedrības daļai"

14/01/2015

Publikācijas autore: Linda Tīruma, "Izcila Darba Devēja DNS 2015" organizatore

 

Lai Latvijā būtu arvien vairāk atbildīgu un augsti novērtētu darba devēju, kā pirmo soli šajā virzienā uzņēmuma A/S 4finance izpilddirektors Toms Jurjevs min dalīšanos ar zināšanām. Viņš būs viens no ekspertiem konkursā “Izcila darba devēja DNS 2015”.

 

Ko Jūs sagaidāt no projektiem, kuri ir iesniegti „Izcila darba devēja DNS 2015”?

 

No iesniegtajiem projektiem sagaidu, ka uzņēmumi būs spējuši izprast atšķirību starp sponsorēšanu vai ziedošanu un investīcijām sabiedrībā. Korporatīvā sociālā atbildība ne vienmēr nozīmē lielu līdzekļu ieguldīšanu; tas ir stāsts par skaidru un mērķtiecīgu darbību, kas var izpausties ne tikai kā finansiāls atbalsts, bet arī kā, piemēram, izglītojošas lekcijas un tamlīdzīgas aktivitātes.


Kāpēc, Jūsuprāt, darba devēja tēla nozīme šobrīd pieaug?

 

Kvalificēti un spējīgi darbinieki vēlas sevi identificēt ar tāda paša līmeņa uzņēmumiem. Cilvēki daudz vairāk piedomā arī pie sava tēla, tāpēc viņiem ir svarīgi, kādā uzņēmumā viņi strādā un ar ko tas nodarbojas un, kas ne mazāk būtiski – kā konkrētais uzņēmums strādā.

Darba devēja tēla nozīme pašlaik pieaug arī tāpēc, ka uzņēmumi daudz mazāk spēj ietekmēt vidi, kurā tie strādā – jebkurš un jebkurā brīdī var izteikt savu viedokli un darīt to zināmu lielai sabiedrības daļai. Tam savukārt ir liela ietekme uz uzņēmuma tēlu un reputāciju kopumā.

Dzīvojot sociālo mediju laikmetā, cilvēku ieteikumiem un paustajiem viedokļiem ir izšķiroša nozīme. Ja agrāk uzņēmuma tēls ārējās auditorijās galvenokārt tika veidots ar vienvirziena komunikāciju televīzijā, tad pašlaik informācijas apmaiņa ir kļuvusi daudz interaktīvāka, tā ir daudzvirziena un mazāk kontrolējama.


Kas Jums būs svarīgi, vērtējot iesniegtos projektus?

 

Iesniegtajos projektos vērtēšu, ņemot vērā to, kā izvirzītie mērķi un sasniegtie rezultāti sakņojas korporatīvās sociālās idejas konceptā kopumā. Īpašu uzmanību pievērsīšu projektu spējai būt pēctecīgiem, t.i. vai šī iniciatīva ir vienreizējs pasākums, vai arī perspektīva pāraugt par regulāru aktivitāti.

 

Ko Jūs vēlētos novēlēt konkursantiem?

 

Projektu iesniedzējiem gribētu novēlēt būt atvērtiem, dalīties ar zināšanām arī ikdienā (ne tikai šāda veida projektos), jo mēs visi kopīgi veidojam arī visas Latvijas biznesa vides tēlu!

 

___________________

 

Kāpēc iniciatīva LabieDarbi.lv, kā uzņēmuma A/S 4finance zīmola SMScredit.lv labdarības iniciatīva, ir ieinteresēta būt par konkursa “Izcila darba devēja DNS 2015” sadarbības partneri?

 

Projektu konkurss LabieDarbi.lv ir A/S 4finance zīmola SMScredit.lv izveidota labdarības iniciatīva, kuras mērķis ir konkursa kārtībā nodrošināt iespēju Latvijas iedzīvotājiem un organizācijām saņemt finansējumu savu ideju realizācijai.

Šis ir tas veids kā mēs izprotam korporatīvo sociālo atbildību – proti, mērķtiecīgas investīcijas konkrētās sabiedrības grupās. Nepilnu piecu gadu laikā šī iniciatīva ir izaugusi līdz visas Latvijas mērogam, vienlaikus sniedzot arī lielu pieredzi un vairākas atziņas.

Uzskatu, ka ar labo praksi un piemēriem ir jādalās, lai korporatīvās sociālās atbildības jēdziens tiktu, pirmkārt, saprasts un, otrkārt, attīstītos Latvijas uzņēmumos. Mums, kā LabieDarbi.lv iniciatoram, ir svarīga dalīšanās ar pieredzi un ideju apmaiņa par to, kā mērķtiecīgi investēt sabiedrības izaugsmē.

 

Please reload

Līdzīgas publikācijas

Kā kļūt par iekārojamu darba devēju?

April 9, 2014

1/1
Please reload

Jaunākās publikācijas
Please reload

Atslēgas vārdi
Please reload